26 Temmuz 2014 Cumartesi

1857

(24 TEMMUZ PERŞEMBE)

Sevdiklerimsiniz

Kadıköy'de 4 film alınca 1 tane hediye eden dükkanı seviyorum, yıllardır oraya 1 film sormak için uğrayıp onu bulamayınca 5 tane başka filmle çıkmayı seviyorum.

Moda'ya doğru çıkarken solda köşe başındaki Eyfel ve İnci pastahanelerinin tereyağlı kruasan ile mahlepli çatal kokularını çok seviyorum.

Yeni türeyen zincirsiz kahve dükkanları ve dilim pizzacıları ile kendi dokusunu yaratan Kadıköy'ü hep seviyorum.

Akşam ince kabuklu taze patates, büyük istiridye mantarı, kocaman kırmızı erik ve birkaç kutu bira alıp sabah ayrıldığım eve, yanına gelmeyi ve birlikte yemek yapmayı çok seviyorum.

Bana yaptığın yemek olan mantar dolmasını; önce soğanı, sonra kırmızı ve yeşil biberleri küçük küp küp doğrayıp kavurarak, en son içine mantar saplarını kıyıp bir paket labne atarak hazırlamayı, özellikle de içine dudaklarımızı yakacak bir büyük kurutulmuş chilli doğramayı pek seviyorum.

Yemekten sonra üstümüze çöken ağırlığa biranın getirdiği uyku da eklenince sevişmeden uyuya kalmaktan korkmamızı en çok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder