24 Haziran 2023 Cumartesi

5080

 (20 MAYIS CUMARTESİ)

Leyla bu hafta sonu çok zorluyor beni; koala modunda sürekli bana tırmanmak istiyor. Sanırım yabancı misafirlerden rahatsız oldu, biraz gerildi ve hep bana temas etmek ihtiyacı hissediyor. 

Arkadaşlarımızın oğlu çok büyümüş, artık ergenlikte ve kendi bağımsızlığını ilan ettiği yaşta. Onu böyle görmek çok hoş, biz de kızlarımızın bu yaşını görebilecek miyiz? Biraz da ürkütücü dönemler...

Seçimden konuşmamak mümkün olmuyor elbette, sosyoloji profersörleriyle birlikte olunca. Bizler yankı odasında mı yaşıyoruz, yoksa biz azınlık mıyız bu ülkede? Sofraya 9dan sonra oturabiliyorum ve bezgin hissediyorum. Bir akşam yemeği bile yemeye fırsatım olmuyor kızlardan, iki dost sohbetine katılamıyorum! 

İçimde bir öfke büyüyor; sanki hayatımı yaşayamıyorum, hayatla aramda hep bir perde var. Bunu ben mi yaratıyorum? Anne olmak çok fazla zorluyor beni son zamanlarda, asla bir an boşluğum yok ve isyan edesim var! Bunu ben mi seçtim kendime?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder