14 Haziran 2023 Çarşamba

5047

 (17 NİSAN PAZARTESİ)

Aklımı kurcalayan mevzuyu danışmak için cesaret buldum ve yazdım: "Gerçekten zorlandığım bir konuda size danışmak istiyorum. Kıymetli birkaç dakikanızı ayırabilirseniz minnettar kalacağım." 

"Ranacım, senin için her zaman vaktim var." 

Haziran'da kızları bırakmak konusunda ne kadar çekinceli olduğumu, kişisel sebeplerden ötürü onları yalnız bırakacağım için kendimi suçlu hissettiğimi anlattım. Çok tutuk, çekingen çıkmıştı sesim çünkü son günlerde kendimi zayıf hissediyordum. Biraz zaman geçtikten sonra "O kadar doğru kişiye doğru zamanda bu soruyu sordun ki bilemezsin, benim de gündemimde bu var." diyerek kendi hayatını anlattı biraz. Onun içinden geçmekte olduğu dönemin benimkine kıyasla ne kadar zor olduğunu fark edince biraz utandım açıkçası ve onun için endişelendim. "Happy mother good mother" sözünü küpe yaptım kulağıma. 

Desteğini almak çok kıymetli, çok şanslıyım ben... Çok!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder