8 Haziran 2023 Perşembe

5006

 (7 MART SALI)

1 ay boyunca senle doluydum, senle yatıp kalktım ve desteğini hep hissettim. Böyle bir dönemde bana yazman, öyle önemliydi ki... 

Sana yazmak, buluşmak istediğimi söylemek ve yüzyüze bakarak oturduğumuzda sana aşık olduğumu bir şekilde itiraf etmek istedim. Ama kendimi durdurdum, hala da durdurmaya çalışıyorum. Büyük resmi görememek ve diğer ilişkilerini bilmemek korkutuyor beni, reddedilme ihtimali ürkütüyor. Son 1 hafta-10 gündür beğenmelerin kesilince, ilişkimiz koptu gibi hissederek karamsarlığa kapıldım. Bu akşam meditasyonda bir araya geldik, ben sessizdim, biraz keyifsizdim. Beni görünce "Rana da buradaymış açın kameralarınızı da yüzünüzü göreyim!" dedin, açtım. "Kimler eğitime geliyor?" diye sorduğunda birkaç kişi "Ben!" diye atıldı, ben yine sessiz kaldım. "Rana sen de geliyor musun, almış mıydın?" diye ekstra sordun. Yine sadece bana özellikle sordun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder