8 Haziran 2023 Perşembe

5004

 (5 MART PAZAR)

Son zamanlarda biraz yoldan çıkmış gibiyim; sangha ile beraber sabah ve akşam meditasyonlarına katılamıyorum, günler hep aynı rutinde akıp gidiyor elimden ve kitap bile okumaya vakit ayıramıyorum. Kızlar, ev işleri ve KUKLA gerçekten çok enerji gerektiriyor, doğru, ama mesela gündüz bir takım gereksiz videolar seyrederek, akşam yemekten sonra da dizi açarak kendimi "rahatlatıyorum" 

Kafamı kullanacağım bir ley yapmaktan kaçıyorum, sadece uzanıp dinlenmek ve uykuya geçmek istiyorum. Ayrıca haftanın 2-3 günü, öğleden sonra mahallenin bir cafesine oturup kahve içmeye de vakit ayırıyorum, bu benim alışkanlığım gibi oldu. Kendime tatlı ısmarlamayı da alışkanlık edindim, bir zamanlar sağlıklı beslenmeye ve yogaya ne kadar düşkündüm.

Kısacası son zamanlardaki halimde memnun değilim, ama bir türlü zinciri kıramıyorum sanki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder