14 Haziran 2023 Çarşamba

5046

 (16 NİSAN PAZAR)

Epey gergindim aslında gelirken, ağlamıştım yolda. Hem kızları bırakmakla ilgili endişelerim hem de aranızda bir ilişki var mı, kuşkularım yüzünden çok huzursuzdum. Dünkü derste ne kadar tatlıydın, ona laf atıp durdun ve onun yerinde ben olmak isterdim seni asiste eden, şiirleri çeviren, mantraları söyleyen...

Bugün yoğun programa rağmen beni ihmal etmedin yine; "Aa Rana gelmiş!" diye gülerek anons ettin ilk gördüğünde. "Gelmiş!" dedim ben de cool tavrımı koruyarak. Yanımdan geçerken pantolonunun üzerinden dökülüşü ne muhteşem..! 

Arada siz konuşurken yanınıza gelip sağ koluna pıt dokundum: "Aralarda çalan playlisti siz mi seçtiniz?" Böbürlenerek "Heralde yani!" "Hmm.. Ondan sonra neden gençler beni tercih etmiyor... Halbuki benim hazırladığım listeyi tercih etmiş olsaydınız, sizi 200 yıl önce ölmüş olanlar dinlemeye gelirdi!" Bu arada diğerlerine açıklamak gerekti ve hem öğrencinin hem de öğretmen arkadaşının meraklı kıskançlığı gözümden kaçmadı. Onlara yumuşak bir alçakgönüllülükle karşılık verdim. "O zaman bundan sonraki ilk eğitimimde sen bana 1-2 saatlik bir liste yap!" Dönerken saç örgülerini şöyle bir savurman ne muhteşem...!

Ders bitiminde herkes seni öpmek için sıraya girmişken ben yine geride duruyordum, sen atılıp "Gel seni de öpeyim!" diyerek öptün beni. "Müzikleri bir türlü beğendiremediğimiz Rana... Aslında beğendin biliyorum." "Elbette biliyorsunuz... Her şeyi bildiğiniz gibi..." "Ooo!" Haydi bakalım şimdi aklına takılsın, neyi biliyorum diye düşün dur...

Çıkışta arkadaşlarla yemeğe oturduk ve aslında çok da hazzetmediğim biriyle bile sohbet etmekten keyif aldığımı fark ettim. Bu gruba dahil olduğum için çok şanslıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder