8 Haziran 2023 Perşembe

5005

 (6 MART PAZARTESİ)

En azından eğitime kadarki 10 günü, Robina'nın kanalından videolar izleyerek geçirmeye karar verdim. Biraz hem konuşmasına alışmış olurum, hem de belki ne soracağımı planlarım. Aslında benzer konular etrafında dönse de, hoşuma gidiyor, genelde mahkumlarla çalıştığını gördüm ve hayranlık duydum.

Akşam yine kuzenlere gittik, kızların birlikte oynaması beni mutlu ediyor. Avrupa'da yaşayan tanıdıklarımızla konuşunca, bu ülkenin aslında nasıl bir yer olduğunu ve bizim bunu ne kadar kanıksadığımızı fark ediyorum. Hayatımızı bu çukura mı gömdük, neler yapabilirdik oysa, daha özgür bir yerde yaşasaydık daha başka bakan insanlarla birlikte olsaydık... Bu düşünceler içime birikiyor bazen, sonra da diyorum ki; saray bahçesinde de, çöplükte de yıldızlar ışıldıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder