28 Şubat 2018 Çarşamba

3170

Güne kafam karışık, dalgın ve sinirli başladım. Dünden aklımda kalanlar yerinde duruyordu, sabah erkenden uyanıp bir süre uyuyamamıştım. 
Bütün gün kafamı toplamaya çalışmakla, siparişleri kontrol etmek ve gitmeden önceki acilleri ayarlamakla geçti, mailler telefonlar vs...
Boyamayı planladığım ayakkabıya başlayamadan akşamüstü oldu, o saatten sonra da doktora gitmemiz gerekti. 
Sanırım bir daha doktora gitmeyeceğim-modern tıbba olan inancım sıfır demiştim değil mi?
Bu yaşıma kadar daha bir seferde derdimi anlayıp çözüm üreten bir doktora rastlamadım; ya ağrı kesici ve egzersiz verip gönderiyorlar yahut her şey psikosomatik oluyor...
Tam anlamıyla paramızla rezil oluyor, ilaçlarla zehirlenip acımızı baskılıyor ve kendimizi tedavi olmuş sanıyoruz. Bir MR 1250tl olur mu yahu! Nedir ki bu?
Tam bir sahtekarlık sektörü kısacası, bundan sonra ben kendime bir ebe teyze, bir kırık çıkıkçı bulacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder