7 Şubat 2018 Çarşamba

3150

Hafta ortasına nasıl geldiğimizi anlamadım, öyle telaşlı ve stresli geçti son günler-ama sanıyorum artık bu haftalık dertlerimi attım diyebilirim!
Bu sabah sorunsuz bir iş gününe uyandım ve kahvaltımı daha tatlı hale getirmek için bir bölüm Bizimkiler açtım. Kesinlikle beni en çok rahatlatan, en sıcak dizi bu.
Öğlen üzeri unutulan, ertelenen, sarkan bir iki ufak işi aradan çıkardıktan sonra bir kahve molası verdim.
Annemle birlikte masa başına oturup bir yandan çalıştık, bir yandan dedikodu yaptık-böyle günleri seviyorum!
Bugünkü mevzu; bize tek ayak üstünde saçma sapan yalanlar söyleyerek kendini çok akıllı sanan yardımcımız üzerineydi. Tanıştığımızda çok dürüst ve düzgün bir insan sandığımız, bizi fazlasıyla hayal kırıklığına uğratan ve çok kısa zamanda foyası meydana çıkan bu kadınla, başta uzun süreli birlikte çalışacağımızı düşünmüştüm oysa. Sigortasını yapmış ve elimizden geldiğince yardım etmiştik, sonra hem işten kaytarmaya başladı, hem de her aradığımızda bir yalan uydurmaya... kendi bilir, kendi kaybeder-bundan sonra yollarımız ayrıldı. Daha düzgün biri ile karşılaşmak umuduyla biz yolumuza devam ediyoruz.
Akşama kadar acil Almanya gönderilerini hazırlayıp paketleri eşime teslim ettikten sonra, içim rahatlamış halde akşam yemeğine oturdum. Yarın farklı bir gündemim olacak-şans benden yana olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder