26 Şubat 2018 Pazartesi

3168

Sabah telefon çalışıyla uyanıp ne olduğumu anlamadan başladım yeni haftaya; hızlı olacağı belli!
Bugünün yarısını eğitimde aldığım notları okuyup online dükkanımı düzenlemekle geçirdim. Listeli ürünlerimin isimlerini, açıklama ve fotoğraflarını elden geçirmeye başladım; bu bilgisayar başı işi çok fazla zaman alıyor ve boynumu ağrıtıyor.
Öğleden sonra ancak ürünlerimin yarısını bugün düzeltebileceğimi kabul ettim ve diğer işlere başladım. Bir yandan haftalık acil siparişleri toparlamam gerekiyor, eskizler ve müşteri mesajları beni bekliyordu.
Gün nasıl geçti anlamadan akşamı ettim, evden hiç çıkmadan ve hatta masadan pek kalkmadan çalıştım bugün; verimli bir gündü ve bir şeyler yerine oturdu en azından.
Umuyorum bu hafta aksiliklerle karşılaşmadan işlerimi yoluna koyup cuma çıkacağım yolculuk içn hazır olurum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder