13 Şubat 2018 Salı

3155

(12 ŞUBAT PAZARTESİ)

Biraz dağıldım sanki bu aralar, hem birkaç gündür evde yalnız kalmak, hem hafta sonunu hafta içiyle karıştırmak, bir yandan havanın soğuyup yağmurlu olması benim enerjimi düşürdü sanırım.
Hem bir çalışmaya isteksizlik, hem geceleri çok geç yatmaya başladığımdan bir enerjisizlik var üzerimde, hem de uzaklarda olan eşimle doğru düzgün iletişim kuramıyor olmanın verdiği huzursuzluk...
Beslenme düzenimi çok iyi oturtmuşken birkaç gündür bozdum -tabi dışarı yemeğe çıkınca zor oluyor korumak- hasta olmadığım halde bütün gün yatmak istedim ve kendimde spor yapacak enerjiyi bulamadım, pazar gününü ayakkabı boyamakla geçirdiğim için sanırım; hafta başından önümüzdeki hafta sonunu planlamaya başladım.
Bugün öğleden sonra internet ve kablolu tv. gitti, gece yarısını geçene kadar da gelmedi; haliyle evde sessiz sedasız masa başında çalışmak çok sıkıcı oldu. Bir saat Bach dinledim önce, ardından bir film koyayım dedim ve zamanında kaçırdığım The Wolf of Wall Street'i izlemeye karar verdim akşam. Film bitmek bilmeyen, hep aynı çılgın hayatı anlatan ama yine de iyi bir film. Amerikan rüyası üzerine düşündürüyor, eğlendiriyor da.
Yalnızlık zor, iyi ki kedilerim var beni çok seven tüylü yumaklar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder