23 Şubat 2018 Cuma

3164

(22 ŞUBAT PERŞEMBE)

Baştan beri stresli bir gün; bazen hayat beni çok yoruyor!
Ben bu dünyaya ait değilim demiştim, çok da ciddiydim. Bu kurumsal şirketlerin mecbur kıldığı düzene, sahte insani ilişkilere alışabilecek bir karakter değilim, gerçek olmayan politik tavırlarla hayatta kalamam.
Pek çok şey beni rahatsız ediyor "modern" dünyada, ama haddini bilmeyen insanlar en fazla. Her ilişkide olması gereken bir mesafe vardır bence, iş arkadaşları arasında belli bir mesafe, kayınpeder kayınvalide ile gelin/damat arasında, ve hatta ebeveynlerle çocuklar arasında...
Nedense insanlar bu yazılmamış kuralları toptan unutmuş gibi davranıyorlar ve ben fena halde sinirleniyorum bu duruma, hem de bu duruma müsaade edilmesine.
Bu sabah da bu minvalde beni çok sinirlendiren ufak ama moral bozucu bir durumla karşılaştım.
Öğlene kadar aklımdan atamadım zaten, öğleden sonra da işle ilgili bir mail aldım gündemimi değiştiren ve yeni bir gerginlik dalgasına sokan.
Belki de hiç önemli bir şey değil, sanıyorum ki bir numara girip aynen devam edeceğiz işimize gücümüze ama işte bunun ne anlama geldiğini bilmemek, tam detaylara vakıf olmamak çok endişelendirdi beni.
Akşama kadar kalp atışlarımın normale dönmediği bir gün geçirdim kısacası, gece de huzursuz uykularda kabuslarla uyandım.
Umarım her şey yoluna girer, başımıza yeni bir dert gelmez, tam düzenimizi oturtmuşken ve yeni güzel gelişmeleri beklerken, yolumuza devam ederiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder