27 Kasım 2019 Çarşamba

3809

Bugün de geç uyandım, kendime şaşıyorum. 2 saat daha erken uyanmam lazım işlerimi bitirebilmek için. Gerçi keyfim yerinde, yeni hastalıktan kalktığım için fazla yüklenmek istemiyorum kendime.
Yogamı yaptıktan sonra kahvaltımı hazırladım, son günlerde Hatırla Sevgili dizisini izlemeye başladım, Bizimkiler'den sonra Şaşıfelek Çıkmazı, şimdi de bu. O dönemleri anımsamak, nostaljik Büyükada yaşamını düşlemek bana iyi geliyor...
Öğlen terapiye yetiştim; içimden bir şeyler değişmişti zaten son haftayı pas geçmiştik ve ben koptuğumu hissediyordum. Bu kez sanırım konuşurken aynı fikirde olduğumuzu hissettim; özellikle anti depresanlar konusunda. 2 haftada bire yaymaya karar verdik görüşmelerimizi, bir de daha derinden giderek meditatif çalışmaya-bu fikri sevdim.
Çıkışta yine annemle bir mola verdik; canımız muhallebi çekti. Etrafımdaki insanları annemle konuşmayı seviyorum...
Akşamüstü sonunda ayakkabı boyamaya başladım, hızlıca devam edip çok şey yapmak istiyorum yıl sonuna kadar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder