18 Kasım 2019 Pazartesi

3799

(17 KASIM PAZAR)

Dünden sonra bugüne tam bir enkaz gibi uyandım.
Son hafta hep 4 saat filan uyudum ve hastalığım sürekli tekrarladığı için bir türlü kendime gelemiyorum. Bugün motivasyonum çok düşük, içimden hiç çalışmak gelmiyor.
Biraz geç uyanınca ev işleri; temizlik, mutfak derken akşamüstü oluveriyor.
Birlikte bir film seçiyoruz akşam için; Japon kültürüne bağımız giderek artıyor. Kedilerimin adlarını sushi, sashimi, nigiri, wanton gibi değiştirmeye karar vermek üzereyim!
Beynimin içi sisli sanki, odaklanamıyorum, iyice dinlenmeden iyileşemeyeceğimi anladım artık.
Bu hafta yeni bir başlangıç olsun; önce yeniden dinç hissedeyim, yogaya geri döneyim, piyanomu zihin açıklığı ile çalayım, işlerimde hızla ilerleyip güzel sonuçlar alayım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder