22 Kasım 2019 Cuma

3804

Yorucu bir gün, sabah uykumu almadan ve boğazıma yapışmış kalmış bir gıcıkla uyandım.
Ihlamurumu içtim, kedileri besledim, temizlik günü olduğu için yatmadım tekrar.
Ama pek bir şey de yapamadım, etrafı toplayıp kahvaltı hazırladım. Sonrasında biraz dinlendim ama uyuyamadım, telefonlar kapı zili vesaire...
Dün son dakika detaylar eklenen ayakkabıyı bitirdim, dükkana götürdük, anneme uğrayıp Christmas ayakkabılarını denedik.
Çalıştığım halde karşılığını alamamaktan yakındım biraz, bugünlerde canım sıkkın işle alakalı ve içten içe korkuyorum. Böyle gidemez, bir an önce düzelmeli diyorum. Eskide hiç düşünmediğim detaylara kafa yorup emek harcadığım halde eskisi gibi satış yapamıyor olmak beni üzüyor.
Akşamüstü eve geri dönüp müşterilerle yazıştım yine, buzdolabını temizledim, aklımda kalmasın. Akşam saatlerinde birden bir sürü kişi yazmaya başladı art arda soranlar, mesajlar... Hepsine geri döndüm, eskizler yaptım ve satış da yapınca moralim düzeldi. Her şey anlık aslında, inişli çıkışlı ama korkmadan devam etmek gerek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder