4 Kasım 2019 Pazartesi

3786

Haftaya geç uyanarak ve fazla çalışmayarak soft bir başlangıç yaptım.
Kahvaltıdan sonra Asya usulü çorba pişirdim, çamaşır yıkadım, mutfak topladım, kedi kumu temizledim. Ardından piyano çaldım, bu sefer asla çalamam dediğim parçanın en zor kısmını çıkardım gibi. Beethoven'a epey küfrettim ama yine de başardığıma çok sevindim.
Öğleden sonra biraz maillerime baktım, fazla çalışamadım.
Bu pazartesiyi sendromsuz geçirmeyi seçtim; annemle akşamüstü caddenin en güzel cafesinde kahve saati yaptık.
Eve döndükten sonra aklımda bir süredir ertelediğim telefonları açtım; bir türlü görüşemediğim arkadaşlarımla konuşmak çok iyi geldi. Hayatın yoğunluğu, koşturmacalar, sergiler, planlar...
Son telefon ise benim için çok derinlere işleyen biri ileydi; birkaç aydır görmediğim ama hep düşündüğüm biri... Onun da sesini duymak iyi geldi, her zamanki gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder