27 Kasım 2019 Çarşamba

3807

(25 KASIM PAZARTESİ)

Eğlenceli bir doktora denk geldim, son günlerde onun konuşmalarını dinliyorum. Nöro-science dalını çok seviyorum, beynin yapısı çocukluğumdan beri acayip ilgimi çekiyor. Zeki insanların esprili tarzına bayılıyorum!
Bu hafta sonunda iyileşmiş olduğumu hissediyorum ve yeniden yogaya başladım. Hava elementi başta biraz sıkıcı gelmişti, meditasyona yakın yavaş bir pratik. Ama şu ara hoşuma gidiyor, fazla vücudumu zorlamadan devam ediyorum. Sonbaharın geldiğini ancak şimdi hissediyorum; daha geç uyanmaya başladım mesela, cildim kurumaya başladı, havanın kokusu değişti...
Yoganın ardından kahvaltıdan sonra evdeki işleri toparlamak öğleni buluyor. Piyano çaldıktan sonra sosyal medya planlaması derken, masa başına oturmam akşamüstünü buluyor. Bugün yeni siparişime başlayamadım, ama kendimi daha güçlü ve hevesli hissetmeye başladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder