3 Kasım 2019 Pazar

3784

(02 KASIM CUMARTESİ)

Hava o kadar güzel ki, mis gibi ama biz günü değerlendiremiyoruz. Son günlerde epey geç saatte uyuyabiliyorum ve sabah geç uyanmaya başladım, bugün de çabucak öğlen oldu.
Mercimek köftesi yapmak ve ardından mutfağı toplamak uzun sürdü, sonra da hazırlanıp kuzenimizi de alıp Çerkezköy yoluna çıktık.
Yolda biraz trafiğe takıldık, partiye de geciktik ama yine de çocukların mutlu hallerini görmek keyifliydi. Hava orada çok serindi, üşüye üşüye bahçede sigara içtik. Evde aile ortamı vardı, sofrayı hazırladık, yedik içtik sohbet ettik.
Arkadaşımın çok kaliteli teyzeleri var, hepsini de seviyorum. Yalnız bir başka çocuklu çift var ki; bir türlü sevemiyorum. Aslında dışarıdan bakıldığında etiketlerini beğeneceğim tipler, ama ne yazık ki bence çok sahte ve iticiler. Yine aynı şeyi hissettim ve hislerimde yalnız değildim.
Eve geç döndük ve benim ağrım çok artmıştı, biraz panikledim bu konuyla ilgili ve doktordan randevu aldım pazartesiye.

Acımı unutmak için piyano başına oturdum, derken hiç beklemediğim şekilde eski bir arkadaşım yazmaya başladı bana. Belki 6-7 yıldır görmediğim ve iletişimde kalmadığım biriydi, en son geçen bahar piyano sormuştum sadece. Benim için, beni düşünerek 2. el bir akustik piyano satın almış ve karşılıksız göndermek istiyordu, çok şaşırdım, ne diyeceğimi bilemedim.
Devamında açıldıkça açıldı ve ondaki beni anlattı bana; onun anlattığı Rana'yı çok sevdim. Öyle güzel dile getiriyor ki bana ne kadar çok aşık olduğunu, etkilenmemek elde değil. Bu değişik insanla bir kere daha buluşup konuşmak, aklıma takılan bazı şeyleri ona sormak istediğimi fark ettim. Anılarımızı hatırladım; Taksim'de buluştuğumuz cafeyi, birlikte gittiğimiz festival filmlerini, Köln'deki küçük dairesini, Beşiktaş'taki evinde bana sabaha karşı piyano çalmasını...
Hatırladıkça, bu insanın benim için bir sevgili gibi olmasa da özel olduğunu anladım. Aşkına karşılık veremedim belki ama; merak ettim onu hep, onla konuşmak benim için her zaman ilgi çekici oldu. Hayatımın çöle döndüğünden bahsediyorum ya, o çöl birden bire bir çiçek açtı dün akşam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder