29 Haziran 2020 Pazartesi

4022

(27 HAZİRAN CUMARTESİ)

Emirli'de bu sabah kalça esnetme yoga serisini yaptım, sanki ilk sefermiş gibi zorlandım yine. Kalça esnetmek kolay değil sanırım, uzun zaman ve sürekli çaba istiyor.
Bahçede nefis bir kahvaltı sofrası kurduk; menemen, yaz rüzgarı ve Avrupa Yakası...
Bugün ilk kez enginar dolması yapmayı denedim; biraz farklı bir tarife göre yaptım ve beklediğimden güzel oldu. Uzun sürdü gerçi ama kolaydı da, ara sıra yaparım artık bunu. 
Banyoda tadilat işlerimiz vardı; lavaboyu ve dolabı yenilemek istiyorduk. Amma sulu ve zor bir işmiş, ortalık battı ve tam yerine oturmadı. 
Akşamüstü biraz kendi başıma sakince oturmak istemiştim tam, aşağı taraftaki komşu mangala çağırdı. Belki 20 yıldır görmediğim çocukluk arkadaşım gelmiş, o da çağırınca reddedemedik. İstemeye istemeye gittiğim masada birkaç duble rakı içtikten sonra sanat müziği parçaları söyleyeceğimi kim bilebilirdi? Birbirini ilk kez gören, bazısı eskiden tanışan komşular hep birlikte türküler, şarkılar söyleyip güldük. Hayatımın en tuhaf, en beklenmedik sarhoş masasıydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder