29 Haziran 2020 Pazartesi

4021

(26 HAZİRAN CUMA)

Yin serisinden devam ediyorum ve bugünkü yoga dersi de çok zor geldi bana. Neden bu kadar acı veriyor, 1 yıldır yoga yaptığım halde bu kadar zorlanmam normal mi bilmiyorum. En basit pozlar birkaç dakika uzun durduğumda işkence halini alıyor. 
Güzel bir kahvaltıyı hak ettim, sonrasında pazar alışverişine çıkıyoruz. Yaz meyveleri en güzelleri; kavun, kiraz, kayısı rengarenk... Doğal ürünler satan bir dükkanı gezip, kekik balı, hindistancevizi yağı alıyoruz. Son yıllarda talep arttıkça daha sağlıklı ürünler getiren böyle dükkanlar arttı, benim de çok hoşuma gidiyor.
Gün içinde işlerimi toparladıktan sonra akşam arkadaşlarla parkta kahve içme planı yaptık son dakikada. Parkta kedileri besleyen farklı gruplar olması, herkesin elinden geldiğince hayvanlara kendini adaması o kadar mutlu ediyor ki beni anlatamam. Kahvelerimizi içip açık havada sohbet etmek iyi geldi, mahallemizin tatlı sakinleriyle karşılaşmak da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder