4 Haziran 2020 Perşembe

3999

Sabaha karşı 5 gibi kedilerimiz tarafından uyandırıldık, yatakta resmen terörize edildik. Bücür Çipil'e saldırıyor, Latte ikide bir üstümüze çıkıp sevgi istiyor, Prenses üzerime çöküp kalkmıyor, sonra Karamel boynuma tilki kürkü gibi dolanıp uzanıyor, resmen fenalık geldi. Odadan atsak kapıya vurup ağlıyorlar, hepsini alsak birbirleriyle kavga ederken bizi uyandırıyorlar. Ne yapacağımızı şaşırıyoruz bazı gecelerde ve sürekli uykularımız bölük pörçük. Sanki 2 aylık bebeğimiz var gibi, 5 tane birden ama!
Bu iş böyle gitmez, diye düşündüm hatta, ne yapsak nasıl yapsak. Aslında tek istedikleri sevgi, bizi paylaşamıyorlar biliyorum ve çok seviyorum, ama cidden zorlanıyorum.
Kısacası sabaha karşı 2 saatimi böyle geçirdiğim için epeyce yorgun kalktım ve bütün gün kendimi iyi hissetmedim. Zaten benim için yoğun bir gün ve dolu bir hafta; bugün temizlik var ve 2 aydır ev berbat olduğu için de işler birikti. 
Neyse ki her şey halloluyor bir şekilde geç de olsa; ev düzene giriyor, dükkanda siparişler çıkıyor, dışarı çıkmaya başlıyoruz yeniden ve KUKLA ayakkabıları mutlu gelinlere ulaşıyor!
Heyecanlıyım aslında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder