29 Haziran 2020 Pazartesi

4023

(28 HAZİRAN PAZAR)

Dün gece fazla kaçırmışız, yine de çok kötü olmadan atlattık sayılır geceyi. Düşüp rezil olmadık en azından, efendice kalktık masadan. 
Sabaha karşı uyanıp su içmeye indiğimde hala başım dönüyordu, biraz kanepeye uzanıp geçmesini bekledim. Bu sabah hep birlikte yoga için sözleşmiştik ama yalan oldu. Aklımda sürekli dün gecenin muhabbetleri döndü durdu, Emily de kötü olduğumu anlayıp sanki yanıma geldi. Birden bir ter boşandı, kalkıp yatağa girdim tekrar. Dirmit kız kudurmuştu sabah sabah; ortalıkta koşturup durdu, uyuyamadım. 
Kahvaltı hazırlamak zor geldi, ama bir şeyler yedikten sonra kendimize geldik yavaş yavaş.
Sitedeki komşuların bizim yandakilerle kavgalı olduklarını öğrendik, ne dedikodular dönüyor avuç kadar yerde. Dolap takılacak daha, ama enerjimiz kalmadı hiç. Evi temizlemeyi de erteledim, haftaya yaparım. Biraz da sakince oturmanın tadını çıkaralım, sadece bahçede güneşlenmek ve sessizliği dinlemek istiyorum...
Akşamüstü fotoğraf çekimi de yaptık; sarı elbisem, hasır şapkam, inci kolyem, ortancalar, kayısı sepeti...
Bir yaz rüyası gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder