30 Eylül 2019 Pazartesi

3749

(28 EYLÜL CUMARTESİ)

Bu hafta sonu gezmek istesek de, evde halledilmesi gereken ıvır zıvır işler var, bir de Bücürto'yu uzun süre yalnız bırakmak istemiyoruz.
Evdeki işler bitmek bilmiyor nedense, hep bir tamir bir şey çıkıyor. Bugün giysi dolabının kapısı onarıldı, girişteki delik kapatıldı, yırtık nevresim dikildi...
Öğleden sonra alışverişimizi yapıp biraz sahile indik, birer bira içmeye oturduk. Muhteşem  bir gün batımına karşı sohbet ettik, tartıştık diyebilirim. Nedense böyle oluyor işte hep; ne zaman bir fikrimi ortaya atsam hep bana karşıt fikrini sonuna kadar savunan bir adam oluyor karşımdaki. Ben bütün çevremdeki insanları sevmek ve onaylamak zorunda mıyım hiç anlamıyorum. Kimseyi küçümsemek de değil niyetim, ama ben de kendi perspektifimden eleştirebilirim, kimseyi incitmeden. Bence herkes herkesi yargılayabilir, bundan bir şey çıkarabilir kendine. Söylediklerimin tamamı evrensel geçerlilikte olsa bile nedense çatışmalı bir muhalefet ile karşılaşıyorum her seferinde... Bu da beni uzaklaştırıyor, kendime ait başka bir dünyaya itiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder