15 Eylül 2019 Pazar

3736

Pazar günümüzü Emirli'ye ayırdık; uzun zamandır tatillerden, annemin ameliyatı derken bir türlü fırsat olmamıştı. Hava bulutlu, rüzgar serin ve azıcık yağmur atıştırdı bugün, sonbaharı koklamak çok hoşuma gitti. Kahvaltımızı bahçede yaptıktan sonra kahvemizi erkan Oğur dinleyerek içtik. Hala canlı fuşya güllerden kestim, eve götürmek için. Köpekleri göremeyince endişelendik, ama kısa bacaklı tontiş kız tüm sevimliliğiyle burada. Yanımızda iyi ki Felix getirmişiz, gelirken de Tosalak'a vermiştik biraz. Kendini sevdirdi, oynadı, uyukladı. inanılmaz tatlı bir hayvan, burada özgür yaşamasına memnun olsam da yalnız kalıyor bakılmıyor mu diye de endişeleniyorum bazen.
2 saat kadar sosyalmedya stratejileri hakkındaki yazıları okuyup notlarımı aldıktan sonra toparlanıp kalktık. Süt aldığımız yerdeki yavrular büyümüş, bitirim olmuşlar. Mama bıraktık biraz, eve dönüşte kuzene uğradık. Ben ne kadar zarif, şık, düzenli ve estetik bir hayat istiyorsam sanki bazen tam tersi şeylere çekiyor beni hayatımın bir yarısı. Nedense böyle hissediyorum ve hevesim kaçıveriyor...
Akşam biraz piyano çaldım, banyomu yaptım, oje sürdüm ve piyano adlı bir film seyrettim.

Konuşulmadan kalan şeyler var, içimde yer eden, iz bırakan ve özlemini çektiğim geceler var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder