10 Eylül 2019 Salı

3730

(09 EYLÜL PAZARTESİ)

Ağustos ayına içimde büyüyen sıkıntılarla başlamıştım, hatırlıyorum. Bu iş böyle yürümeyecek gibi hissediyordum, sonrasında yavaş yavaş sakinleştim.
Eylül için umutlarım büyüktü, ama bu ay da pek iyi başlamadı. Bu kez içimdeki sesi biraz susturmayı başarmışken, sağlık sorunları ve işteki aşırı yoğunluk beni yordu. Kedilerin son zamanlarda artan huysuzlukları gündelik hayatıma iyice yük bindirdi ve sonunda bugün kendimi tükenmiş hissettim.
Her sabah güne erken uyanıp yoga ile başlıyorum, kedilerin bakımı sevgisini eksik etmiyorum, kahvaltıda sağlıklı şeyler tercih ediyor ve gün boyu çalışıyorum. Evin işleri, düzeni öğlene kadar vaktimi alıyor, sonrasında ayakkabı boyayıp sosyal medya paylaşımlarımı yapmaya vakit ayırıyorum, müşterilere mesaj yazıp eskiz yapıyor, gönderileri teslim ve ardından takip ediyorum. Bir yandan evde yapmak istediğim dekoratif değişikliklere kafa yorarken, bir yandan annemin bel rahatsızlığı sebebiyle yapamadığı işlerine yardım ediyorum. Kısacası süpermen bile olsa yetemez bu tempoya, piyanomu çalamadım diye dertlenip, arkadaşlarımla bir kahve içmeye vaktim yok diye üzülüyorum.
Bugün zor bir ruh hali içindeydim, bazen devam etmek için güç bulamıyorum kendimde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder