24 Eylül 2019 Salı

3744

(23 EYLÜL PAZARTESİ)

Güz dönümünden dileğim; kendime vakit ayırabildiğim huzurlu bir sonbahar geçirmek...
Piyanomu daha güzel çaldığım, her sabah yoga yaptığım sağlıklı ve yaratıcılık dolu bir sonbahar...

Bugüne biraz enerjim düşük başlamıştım; aklıma takılan belirsiz durumdan dolayı. Ne çok etkiliyormuş beni annem tarafından destek görmek meğer, onun fikirleri ve sözleri ne kadar etkiliymiş üstümde. Neyse ki bugün her şey yoluna girdi, anne kız kahve içmeye oturduk ve tekrar yakın olduğumuzu hissettim. Bir şey var mıydı, bana mı öyle geldi bilmiyorum-ama artık iyi hissediyorum.

Ayakkabı boyama siparişlerime vakit ayıramasam da, bugün haftalık pinterest paylaşımlarımı ve rutin işlerimi yaptım. Yemekte şarap açtık ve Leonard Cohen dinledik, içim acıdı hatırlayınca...
Akşam yemekten sonra biraz alışveriş yapıp yeni başladığımız Belçika dizisini izledik evde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder