29 Şubat 2020 Cumartesi

3899

(25 ŞUBAT SALI)

Tatilden önceki son gün hep biraz telaşlı olur-yetiştirmeyi planladığım siparişlerden birini dönüşe erteledim ve sabah piyanoda "Bir Kızıl Goncaya Benzer Dudağın"ı çaldım. Bazen bir parçaya takıyorum böyle, defalarca art arda dinleyip söylemek çok hoşuma gidiyor...
Öğlen son gönderimi de dükkana bırakıp kuaföre gittim; epeydir ihmal ettiğim saçlarıma bugün bakım yaptıracağım. Gerçekten de yıpranmış görünüyorlar; incelip dolaşmaya başlamışlardı, keratin bakımı çok iyi geldi. Kendi dip rengime yakın koyu bir tona boyattım, manikürüm de mükemmel oldu, kendimi hafiflemiş hissederek çıktım. Akşamüstü hafta sonuna kadar sosyal medyada paylaşılacak gönderileri planladım, bavul hazırlarken yorgun hissediyordum.
Bu kısa seyahati yeterince araştırıp planlamadığımı düşünerek biraz gergindim hatta, ama nasıl olsa gideceğimiz yer farklı bir ülke sayılmazdı. Gece uyku tutmadı; içimde bir heyecan, bahar gelmiş gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder