3 Şubat 2020 Pazartesi

3876

(02 ŞUBAT PAZAR)

Dün gece deli gibi terledim, 4 tshirt değiştirdim. Öksürük aksırık devam, ama hava güneşli ve ayağa kalktığıma çok mutluyum! Bugün biraz dışarı çıkmak istiyoruz, 1 haftadır evde bunaldım. Güneş göreyim de kendime geleyim. Öğleden sonra caddeye inip yeni açılan bir ara sokak cafesinde kahve içmeye oturuyoruz. Siyez unlu kakaolu kurabiye lezzetli, bu mekanı sevdim. Anneme arabayı bırakıp eve dönerken artık pilim bitmiş, halim hiç kalmamış gibi hissediyorum. Biraz fazla yordum kendimi, keşke evde kalıp çalışsaydım biraz, bir yandan hiç ama hiç halim yokken bir yandan da işlerimi aksattığımdan suçluluk duyuyorum.
Akşam erkenden yatağa girip kitap okumak istedim, uyuya kaldım. Oğlanlarımla yatak keyfi yaptık biraz, uyku aralarında perşembe kar geliyormuş diye düşünüp Emirli köpekleri için endişelendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder