18 Şubat 2020 Salı

3892

Sabah yeni bir yoga dersine başladım ve çok hoşuma gitti. "Kendi hikayenin kahramanı ol" serisinin ilk dersi kolay geldi aslında, 2 hareket hariç-daha çok esneme ve nefes ağırlıklı çalışıyorum...
Dün yaşanmış olayların etkisinin bugün devam etmesine rağmen, olayın bugün sürmüyor olmasına dikkat çekti fahri hocam, ki tam da gününe denk geldi benim için. Bir de; yaşadıklarımıza vereceğimiz tepkiyi kalp süzgecimizden geçirdikten sonra ve yine kendimiz olarak vermemizi tavsiye etti. Ben de kendi hayatımda dün yaşadığım gerginliği ve verebileceğim tepkileri düşündüm; başımıza gelen olaylardan ziyade olayları karşılama biçimimizdir ya önemli olan hani...
Kahvaltı hazırlarken aklımda şu sözler yankılanıyordu: "Dün dünde kaldı, bugün hayata yeni baştan başlıyorum ve dünde değil, bugünde nefes almayı seçiyorum."
"Ne görürsem göreyim, ne duyarsam duyayım, ben kendime yakışır şekilde cevap vermeyi seçiyorum."

Avokadolu ekmeklerin üstüne yumurta çırptığım efsane kahvaltıdan sonra hemen masa başına geçtim ve heyecanla internet bankacılığına girdim-evet para gelmiş neyse ki. Bu durumda bankaya gitmem gerekmiyor, harika! Müşteri mesajlarına geri dönerken başka bir sorunla karşılaştım, biraz gerildim ama çözeriz nasıl olsa.
İşlerimi toparladıktan sonra duşumu alıp hazırlandım ve muhasebecime uğradım, bunu da aradan çıkardıktan sonra güneşli gün daha da keyifli olmaya başladı. Annemle bir çay molası verdik, bir şeyler yerken konuşup gülüştük. (İnsanlar aşırı komik olabiliyor.)

Öğleden sonra balkonda çekim yapacağız yine; ışık güzel ama bu sefer de bir gölge düşüyor. Zor koşullarda güzel fotoğraflar çekmeye çalıştık ve elimizden geldiğince başarılı olduk. Eve döndükten sonra bir kahve koyup kendime fotoğrafları editlemeye koyuldum. Tekrar mesajlar, sosyal medya derken akşamüstü oluverdi. Yoğun günlerin sonunda bazen böyle başım ağrıyor, yemekten sonra daha fazla çalışamayacağımı anladım. Yarın erkenden kalkıp çok iş bitirmek niyetiyle kendime rahatlamak için biraz izin verdim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder