16 Aralık 2019 Pazartesi

3828

Dün gece biraz sapıttım, kabul, ama fazla değil. Gece geç yattım ve boş yere, ama en azından cips yemedim gece yarısı.
Neden bazı geceler böyle oluyor, başkalarının hayatlarına filan bakınarak saatlerimi geçiriyorum. Bir şeyler eksikmiş gibi hissediyorum ve çok yorgunken bile uyuyasım gelmiyor. işe yarar bir şey de yapamıyorum, sadece vakit öldürüyorum. Bazen oluyor böyle, ama neyse ki sık sık değil.
Zihnimin gerisinde açık kalan arka plan uygulamaları çok olunca oluyor bu sanırım. Belirsizlikte kalan işler, yarım kalmış ilişkiler, söylenemeyen sözler birikince...
Neyse dünden kalma başladığım için bu pazartesi fazla enerjik değilim. Yogamı es geçtim, evi toparlayıp düzenledim. Biraz mutfak işlerini hallettikten sonra masa başına geçtim. Öğleden sonra yılbaşı ağacımızın fotoğraflarını çektim, ayakkabılarla birlikte. Beklediğimden güzel oldu aslında, ama çok da vakit alıyor bu tarz işler.
Akşamüstü bir kahve içmeye çıktık, biraz yürüdük, alışveriş de yaptık. Hala bir sosyal medya rutini oturtmamış olmak biraz içimi kemiriyor, hala bir düzende paylaşım planlayamıyorum. Yapmak istediklerim çok fazla ama bir türlü organize olamıyorum sanki. Artık bu yıl sonuna kadar elimden geleni yapıp, yeni yılda çok daha düzenli olmayı istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder