24 Ocak 2018 Çarşamba

3135

(23 OCAK SALI)

Bugün kış gerçekten geldi. Dışarısı kar soğuğu, kediler köpekler için üzülüyorum...
Evde temizlik günü, dün geceyi biraz kötü geçirdim ve yastık kılıfımda kan lekesiyle uyandım. Ağzımın en arkasında büyük bir boşluk var artık.
Apar topar kalkıp yatak çarşaflarını söktüm, kahvaltıya oturmadan zaten yardımcım geldi. Bugün dip köşe temizlik yapıyoruz; bir süredir ihmal edilen kiler, banyo dolapları, ayakkabılıklar ve buzdolabı düzenlenip tertemiz oldu.
Akşamüstü de birikmiş ütüler kalkınca mis gibi evimi kedilerime bırakıp çıkmak biraz komik gelse de, akşam annemde kalmayı tercih ettim.
Annemde 24 saattir ilk defa doğru düzgün yemek yiyebildim ve doyduğumu hissettim. Yemekten sonra çöktüm kaldım, yorgunluk ve halsizlik bastı bir iki saat.
Müşterilerle yazışıp internette gezinerek geçirdim uykuya kadarki vaktimi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder