15 Ocak 2018 Pazartesi

3123

(11 OCAK PERŞEMBE)

Gerçekten sinir bozucu, aklıma bile gelmeyecek bir iki olay yaşıyorum bu hafta ve kendimi sakin tutmaya çalışıyorum...
İçten içe sinirliyim elbette, endişeliyim ve yine küçük küçük alerjiler çıkmaya başladı kolumda-stresten uzak durmam mümkün olmuyor ki!
2 gün boyunca işle ilgili karşıma çıkan bu anlamsız sorunlara gereğinden fazla kafayı taktıktan sonra artık yapabileceğim bir şey olmadığını kabullenmek zorundayım bugün.
Senin hiç suçun olmadığı halde zarar gördüğün bir konuda hani çok uğraşır hırs yaparsın, ama sonuçta kaybedersin ya-işte o durumdayım bugün.
Madem ki yapacak bir şeyim  kalmadı, o halde güzelliklere konsantre olmak ve bunu unutup yola devam etmek en iyisi.
İşlerim açıldı, epey iyi gidiyor bu ay ve önümde daha güzel günler beni bekliyor.
Çok yakında devlet desteğimizi de alıp atölyemizi geliştirdikten sonra daha donanımlı olarak ilerleyeceğiz.
Başarılı olmak benim hakkım, hem kendime hem de ekibime güveniyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder