25 Ekim 2015 Pazar

2314

(24 EKİM CUMARTESİ)

Günlük ufak tefek sıkıntılardan bunalmıştım sabah sabah, belki de annemle yaşamak zor geliyordu artık... Yanına gidince hepsini unutacağımı biliyordum ama, öyle de oldu!
 Muhteşem bir kahvaltı sofrası ile karşılandım: üzümlü peynir tabağı, rose şampanya, omlet, bal, pekmez... Ömrümü böyle geçirebilirim ben!

Bol bol şımardığım, döne döne yatıp dinlendiğim, bu hafta yetecek kadar öpücük biriktirdiğim şahane bir hafta sonu oldu!

Pencereden yağmura baktıkça hiç dışarı çıkasımız gelmiyordu ya, yazdan beri görüşemediğimiz arkadaşımız arayınca sevine sevine çıktık.
Feneryolu tarafında bir meyhanede yerimiz ayırtılmıştı; buranın iki yanı çok yakında bizim mekan olacak...
 Arkadaşımızın sözleşmesinin üzerine kadeh kaldırıp bir ön kutlama yaptık.
Bu tarafın mekanlarını pek bilmem, pek de sevmezdim açıkçası... Ama mezeleri iyiymiş; deniz mahsülü dolgulu enginar ve midyeye bayıldık!
Gerçek dostluklara, eskimeyen dostlara içelim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder