8 Ekim 2015 Perşembe

2297

(07 EKİM ÇARŞAMBA)

Dün gece aldığım beklenmedik bir telefonla uykularım bölündü.
Bu sabah erkenden uyandım, yollara düştüm.
İstikamet önce İşkur, peşinden Işık Üniversitesi Maslak yerleşkesi...

Huzursuz düşünceler, oradan oraya dönüp durmalar arasında kendimi ikna etmeye çalıştım başaracağıma.
İlk belgemi alınca bir adım attığımı hissetmeye başladım.
Birlikte herşey daha kolay olacak, hem en azından bir hayat tecrübesi niyetine...
Ben bu alemin en zor hocalarının elinden geçmedim mi?

Kaydımızı yaptırdıktan sonra kendimizi boğaz havası ile ödüllendirmeye karar verdik, hava da pek güzeldi üstelik.
Girişimci ruhumuzu menemenle doyurup üzerine birer kahve söyledik.
Dönüş yolunda rüzgara verip saçlarımızı, aynı anda "İstanbul ne güzel şehir!" dedik.

Teşekkürler İstanbul-bana verdiğin her şey için teşekkürler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder