20 Aralık 2014 Cumartesi

2005

(19 ARALIK CUMA)

Yeniden Merhaba!

Senin dönüşlerinde sevgilim geliyor diye heyecanlanmaktan ziyade tuhaf bir gerginlik hissediyorum midemde. Döndüğün geceler rahat uyuyamıyorum, kitap okuyorum uzun uzun. Seni nasıl karşılayacağımı bilemiyorum, alakasız şeyler düşünüyorum. Hatta bazen senle görüşmekten kaçmak için başka planlar tasarlıyorum, ama özlemediğimden değil. Çok ayrı kalıp uzaklaştığımdan-bu laftan nefret ettiğini biliyorum da lütfen bir anla. Hep anlatamaya çalışıyorum, sen de hep reddediyorsun; senin benden uzakta neler yaşadığını, neler gördüğünü hiçbir zaman tam bilemeyeceğim için elbette bir parça uzaklaşmış hissediyorum her seferinde. Aramızdaki mesafe genelde geri döndüğün sabahın akşamına kapanıveriyor, korkacak bir şey yok. Ama başta bir tutukluk, ilke "merhaba" da bir temkinli hal illa ki oluyor, olacak. Sen hala sen misin bakalım? Benim sevdiğim adam nasıl biriydi, kokusu, sarışı nasıldı, onu bir hatırlamak isterim önce. Ben seni neden severdim, hala o insan mısın onu bir görmem lazım başta. Gelmeden bir gece öncesine kadar, boynuna atlar öpücüklere boğarım, diyorum kendi kendime ama o ilk karşılaşma anı yok mu-soğuk bir "merhaba"dan fazlası dökülmüyor dilimden. Ne de olsa yabancılaşmışım, 2 hafta da olsa. Anla işte, idare et. Beni hep idare edersin sen!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder