20 Ocak 2020 Pazartesi

3862

(19 OCAK PAZAR)

Yağmur sesine uyandım; huzurluyum. Biraz boynum ağrıyor, biraz da soğuk, ama iyi hissediyorum kendimi. Oh be!
Emirli'de sabahımız sakin başladı; şömine yakıldı, kahve demlendi. Herkes toktu dün akşamdan, biraz meyve filan atıştırıldı, sohbet edildi. Hepimizin aklında gelecek hayalleri, endişelerimiz çok benzer, şikayetlerimiz hep aynı...
Fazla bir şey değil, sadece düzgün bir yaşantı istediği için kendini hırpalarcasına çalışan, tüm sıkıntılara katlanarak sabreden arkadaşlarımın ne kadar zorlandıklarını gördükçe üzülüyorum.
Hayat bu kadar zor olmamalı, gerçekten. Yaşamak daha basit ve hür olmalı, her yerde, herkes için.
Bu düşüncelerle ayrıldık Emirli'den ve eve döndük. Arabayı silip anneme bıraktık, dönüşte yine kedilere sosis dağıttık. Hava iyice soğudu ve hepsinin en azından karnı doysun istiyorum.
Akşam artık çok yorulmuştum; grup olunca yemek hazırlamak, evi toplamak filan yordu biraz.
Dizi izleyerek geçirmek istedim bu akşamı; You'nun yeni sezonuna başladık. Fazla hızlı ve karmaşık da olsa hoşuma gitti. Sonra yeni dizi Ares'i deneyelim dedik ve bu tip kült gruplara çok ilgi duyan biri olsam da bana sıkıcı ve ağır tempolu geldi.
Hafta içi yine bir çok iş var halletmem gereken, verimli ve keyifli geçsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder