2 Ocak 2020 Perşembe

3844

(01 OCAK ÇARŞAMBA)

Yeni yıla tam da istediğim gibi giremedim; ama bu kez farklı olsun istiyorum!
Yıl sonuna kadar bitirmeyi planladığım işleri tamamlayamadan, gece yarısını çok da enerjik ve coşkulu hissetmeyerek geçirdim. Ama yarından itibaren daha güvenli davranmaya, kendime daha fazla inanmaya karar verdim.
Bugün biraz kayıp geçti; dün sanki sabaha kadar partilemiş gibi akşamdan kalma uyandım. Kendimi çok bitkin hissediyordum akşama kadar, evde kaldık bütün gün. Absürt bir film izledik, güldük. Kanepede kedilerimizle keyif yaptık, biraz dinlendik. Dünkü yemekten kalanları yedik, yeni seneye girerken hedeflerimize ulaşmak için neyi farklı yapmalıyız diye konuştuk...
Şöyle ya da böyle-hayat geçiyor ve sonuçta geriye kalan hissettiklerimiz aslında. Fazla yıpratmaya gerek yok kendimizi, cesaretle ve sakince devam etmek en güzeli bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder