9 Ocak 2020 Perşembe

3850

(07 OCAK SALI)

Bir süredir belirsiz bir ara vermiş olduğum piyanonun tekrar başına oturdum bu sabah. Yıl başında karar verdiğim 1 gün sabah yogası 1 gün sabah piyano çalma planımı gerçekleştirmeye başladım. Elbette gerilemişim ama, tekrar düzeldi çaldıkça.
Öğlen annemle bir araya gelip yeni tasarımlar üzerine fikirler geliştirdik. Birden bir sürü tasarım fikri ortaya çıktı, heyecan dolu ve sabırsız hissediyorum... Bir an önce yeni kalıplarla yapılacak yeni modeller ortaya çıksın da biz de üstünde çalışalım istiyorum. Bu ay sonuna kadar artık tül işlemeli ayakkabılardan satmaya başlamış olmayı planlıyorum.
Akşamüstü birer sahlep içmeye oturduk, soğukta iyi geldi. Aniden İstanbul'a kış bastırdı zira; geçen haftadan beri buz gibi ve 2 gündür yağmur kesmiyor. Karanlık ve soğuk günler hiç geçmeyecek gibi, ama kışın sonu bahar elbet...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder