31 Temmuz 2019 Çarşamba

3689

(30 TEMMUZ SALI)

Bugünün yarısını mutfakta geçirdim; canım çok lutenitsa çekiyordu. Biberleri, patlıcanları közleyip hazırladım. Çok severim ama zahmetli bir şey bu "lutenica."
Bir de puding yaptım; keçi boynuzlu muzlu şekersiz, ballı. Gayet lezzetli oldu, bu ara kendime hem sağlıklı hem lezzetli yemekler hazırlamaktan keyif alıyorum.
Annemin evine uğrayıp kedilerine bakmak ve çiçeklerini sulamak rutin görevim haline geldi; geçen sefer bir camı açık unutmuş olduğumu görünce epey bir panikledim. En büyük korkum kedilere bir şey olması...
Akşam yemekten sonra çalışmam gerekiyordu, normalde anneme pasladığım işler de bana kalınca biraz yüküm arttı açıkçası. Zorlansam da bitirdim, geç saatte kedilere mama vermeye çıktık. Adamı görünce sevindim, ama onu dışarıda bırakıp eve girmek içimi burkuyor... Umarım kardeşini de görürüz ve ikisini bir araya getirebiliriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder