3 Temmuz 2019 Çarşamba

3661

(02 TEMMUZ SALI)

Aklım parka bırakmak zorunda kaldığım adamlarda, umarım alışırlar yavaş yavaş ve uzun, güzel ömürleri olur...
Onlar gittikten beri evde bir huzur, sakinlik hakim. Bizimkiler aşırı sevgi oldu oldular ve sürekli yanıma gelip sevdiriyorlar.
Bugün pek motive olup çalışamadım, oysa tatile az kaldı ve yetişmesi gereken siparişler var.
Her sabah yogaya devam ediyorum ve kendimi iyi hissettiriyor, henüz tartıda büyük fark görmesem de biraz zamanla çok daha iyi olacağıma eminim.
Akşamüstü sahile inmek iyi geldi, hava sıcak ama rüzgarlıydı. Birer bira içip oturduk, belki daha huzurlu olabilirdim ama aklımın köşesinde hep kediler için endişeleniyordum. Bir yandan onları bana bıraktıktan sonra kendi derdine düşüp yeterince ilgilenmediğini düşündüğüm kişiye kızıyordum. Beni biraz hayal kırıklığına uğrattı, sanırım kendisi de farkında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder