26 Ağustos 2018 Pazar

3347

(24 AĞUSTOS CUMA)

Resmen tatilde hasta oldum-şaka gibi!
Boğazım yanıyor ve bugün itibariyle kabullenmek zorundayım hasta olduğumu. Yine de bu beni durduramaz, tekrar Kıdrak koyuna denize iniyoruz. Bu kez öğlen trafiğine kalmamak için kahvaltılık sandöviçler hazırlayıp erkence çıkıyoruz, sahilde hapur hupur yeniyor hepsi.
Kalabalık bu plajda fazla rahatsız etmiyor neyse ki, benim halim zaten pek iç açıcı değil-gölgede kah kitap okuyup kah uyuya kalarak geçiriyorum günü.
İkinci kitabım Tehlikeli Sevişmeler kısa hikayelerden oluşuyor, okuması keyifli ve kolay. Beynim kara deliklerden bunalınca buna geçiş yapıyorum.
Öğleden sonra artık iyiden iyiye ateşimin çıktığını hissediyorum, Güneş altında da hiç çekilmiyor. Dondurma ve kahveyle ayılmaya çalışıyorum ama pek olmuyor. Yine de sahilde olmak güzel!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder