11 Ağustos 2018 Cumartesi

3333

(10 AĞUSTOS CUMA)

Bana bir haller oldu.
Hayırdır, diyelim-hayır olsun.

İnanın ben de şaşkınım, yıllardır hissetmediğim bir heyecana kapıldım, üstelik elle tutulur sebebim yokken. Hiç olmayacak duaya amin demeye başladım, ne cesaretle?

Belli ki bir eksikliğin sonucu bu halim, çabucak kapılmış, hemen heveslenmiş olmam. Hayatımda bir şeylerin eksik kaldığının farkındaydım uzun zamandır, beni ben yapan o tutkunun kaybolduğunu görüyorum...

Arada bir bunalıma girmem, şikayet edip durmam da bu yüzden. Beni kimsenin anlamadığını hissediyorum, en yakınlarımın bile. Çok sevdiğim arkadaşlarım dahil, eşim dahi-hatta en çok da onlardan uzaklaşıyor gibiyim son zamanlarda.

Bu boşlukta karşıma çıkan ilk heyecana mı atladım, bilmiyorum. Tek bildiğim; yeniden hayal kurduğum. Hayaller kırılsa bile, hayal kurmaktan güzel ne var?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder