30 Aralık 2017 Cumartesi

3111

Bazen tahammülsüz olabiliyorum insanlara karşı-ama bana kalırsa, herkes haddini aşmasa her şey çok güzel olacak!
Biz küçükken misafirliğe gittiğimizde evi karıştırmaya cesaret edemez, açlıktan ölsek atıştırmalık bir şeyler isteyemezdik. Bana mı öyle geliyor yoksa zaman biraz fazla mı hızlı değişmiş? Çocuklar artık her ailenin kralı kraliçesi olmuş da, ana babalar etraflarında pervane, ne derlerse ne isterlerse o yapılıyor. Bu da bana çok ters geliyor, büyük konuşmamalı ama sanırım ben despot bir anne olacağım!?
Neyse, bir de tabi çocuk gibi eğlemen gereken koskoca adamlar var etrafımızda. Nedense millet deliye muhtaç biz akıllıya...
Bugün biraz sinirlendimse de, son dakika yılbaşı sofrasına eklenen misafirlere, evde hiçbir şeyin kontrolümde olmadığını hissedip biraz delirsem de keyfim yerinde.
Salonumuzda şömine etrafına yılbaşı süslemesi yaptık, pek DIY ve çok şahane oldu bence.
Öğleden sonra eşimle beraber mezeleri ve zeytinyağlıları hazırladık, sofraya konacak tabakları yıkayıp hazır ettik yarına.
Akşam biraz dans etsek mi acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder