11 Aralık 2017 Pazartesi

3091

(10 ARALIK PAZAR)

Dünün aksine aheste bir pazar günü, gece öyle bir fırtına koptu ki uyuyamadım bir süre sabaha karşı...
Kedilerimizle ev sefası yaptık biraz; dere otlu tam buğdaylı poğaçalar yapıp fırına verdim ve yeni bir diziye başladık.
Westworld, yine herkesten çok sonra keşfettiğimiz bir dizi, bakalım devam edecek miyiz? İlk bölümde beni sıkan yerler de vardı, hoşuma giden zekice diyaloglar da. Aslında son zamanlarda okuduğum Homo Deus kitabı ile paralel olarak; insan/robot ikilemini, insan olmayı sorgulayan bir konusu var.
Biraz da bana Arınma Gecesi filmini hatırlattı, zira dizide zenginlerin hizmetine sunulan gerçeğe çok yakın robotların oynatıldığı eğlence parkları var. Normalde yasak ya da ayıp olan her şeyi parasını ödediğiniz bu eğlence parklarında gerçeğe yakın simulasyonlar içerisinde yaşayabiliyorsunuz.
Akşama doğru biraz endişelere dalsam da, gelecek kaygısı hiç bitmese de, hafta sonunun tadını çıkardığımıza seviniyorum. Hem dinlendik hem eğlendik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder