5 Aralık 2017 Salı

3085

(04 ARALIK PAZARTESİ)

Haftaya hızlı başladık, eşimi kahvaltıdan sonra hava alanına uğurladım ve ardından kendi rutinime döndüm. Hızlı başladım dediysem çabuk bitti pilim, zaten birkaç gündür az uyuyabildiğim için birkaç işi hallettikten sonra yatmak istedim tekrar. Hava birden soğuyunca enerjim de düşüverdi sanki...

Bir iki saatimi kanepeye uzanıp dergi okuyarak geçirdikten sonra masa başına döndüm, öğleden sonra da ahşap boyamaya başladım. Bu sefer güzel sonuçlar elde ettiğimi görünce eskitmelerde, hoşuma gitti bu iş iyice...

Akşama doğru anneme geçtim, birlikte yemek yedikten sonra uyuya kalmışım-günlerin yorgunluğu. Yarım saat kestirip tekrar Discovery ID izlemeye devam ettim ve yatmadan önce kendimi çok hevesli hissediyordum gelecek günler için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder