7 Aralık 2017 Perşembe

3087-3088

(06 ARALIK ÇARŞAMBA- 07 ARALIK PERŞEMBE)

Dün gece yine epey geç yatmışım, ortalama bir film izledim ama pek de konsantre olamadım, zaten sürekli arada başka şeylere baktım.
Bu hafta Merkür retrosu beni vurdu biraz; uzun süredir aklıma gelmeyen eskileri düşünüp duruyorum, tesadüfen ortaya çıkan 18 yıllık bir fotoğraf sebep oldu bu duruma...

Velhasıl; bugün normalden geç uyandım ve güzel bir kahvaltı ettim kendi kendime, bana Youtuberlar eşlik etti. Güne başlarken makyaj, stil videoları izlemeyi seviyorum.
Pek ayık ve enerjik bir vaziyette olmadığımdan bugünü ev işlerine ayırdım; mutfakta birkaç saat geçirdim. Yemek yapmanın cidden terapik özelliği var!
Geçen gün aniden buz kesen hava biraz ılımaya başladı ve hafta sonu en azından cumartesi güneşli görünüyor. Aralık ayında her hafta sonu bir konser var gitmek istediğim, umarım tadını çıkardığımız bir kış olur!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder