4 Kasım 2021 Perşembe

4518

Kasım ayının zorlayıcı gökyüzü etkileri; özgürlük kısıtlanması temasını öne çıkarıyor. Sanırım benim hayatımın da en zorlayıcı teması bu, şu günlerde. 

Okuduğum bir söz aklıma takıldı: "Öfke, kendini kurban olarak görmenin sonucudur." 

Kısıtlandığımı hissettiğim insanlara öfkeleniyorum ben de, ve bu durumu değiştiremediği için en yakınıma öfkeleniyorum. Başka ne yapabilirim? Öfkelenmek yerine kısıtlanmayı reddedebilirim, kendi istediğim gibi yönetmeyi deneyebilirim bu durumları. 

Aslında ben de büyüklerine söz söylemeye çekinen, saygılı yetiştirilmiş ve biraz da yakın olmadığım kişilerle çatışmadan kaçınan biriyim. Ama bundan sonra böyle olmamayı seçebilirim; kavgacı olmadan da istediğimi- istemediğimi net biçimde söyleyebilirim. Daha atak davranabilirim insiyatif konusunda, kimseye bırakmadan kızlarıma ben sahip çıkabilirim.

Kendi alanımı koruyabildiğim bir ay olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder