25 Kasım 2021 Perşembe

4536

(22 KASIM)

Biz kızlarla evde birlikte çok eğleniyoruz! Uykusuzluk, yorgunluk, hep aynı rutinin devam edişi bunaltıcı oluyor tabi zaman zaman- ama yine de keyifli anlar daha fazla.

Bunlar en zor zamanlarımız, diye düşünüyorum çok bunaldığımda-biraz daha dişimizi sıkarsak sonrasında daha tatlı günler bizi bekliyor. Baharda parkta gezeceğiz, yazın Artur'da denize gireceğiz- zaman öyle çabuk geçiyor ki!

Biraz vakit bulduğumda ayakkabı işlerimle ilgilenmeye çalışıyorum, her fırsatta açık havada kısa da olsa yürümeye çıkıyorum. Şimdilik ne kadar çok özlesem de, yogaya ve piyanoya geri dönemedim. Önümüzdeki aylarda en çok istediğim bana iyi gelen uğraşlarıma yetecek enerji bulabilmek.

Zamanla, diyorum Rana, zamanla sen de alışacaksın, kızlar da alışacak ve birlikte büyüyeceksiniz işte böyle... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder