20 Nisan 2021 Salı

4317

 (17 NİSAN CUMARTESİ)

Huzurlu uyanıyorum Emirli'deyken; kahvaltı zaten en sevdiğim şey, tek yiyebildiğim öğün. Sonrasında biraz uzanmaya ihtiyaç duyabiliyorum, bu sabah serin ve yağmurlu. Yatakta Bay Bıyıklı'nın "Son insan" ını okumak keyifli... 

Uzun zamandır mutfağı yasaklı bölge ilan etmiştim asla girmiyordum, bugün ilk defa yemek yaptık birlikte. Zeytinyağlı yaprak bezelye, yoğurtlu pancar kavurma, patates salatası... Yerken hoşuma gitti, hatta haftalardır değişik bir şey tatmak çok güzeldi, ama sonrasında yine midem rahatsız oldu. 

Akşam epey sancılı geçti, ilaç alıp kendimi toplamaya çalıştım. Lotus Sutra workshopuna katıldım; Budizmin mitlerine hayranım. Tek tanrılı dinlerin kutsal kitapları ile karşılaştırılınca, antik Yunan, Roma, Hint metinleri inanılmaz bir öngörü ve hayal gücü barındırıyor. Gece yatmadan merak edip Tevrat'ı okumaya başladık ve nasıl ilkel bir metin olduğuna şaştım kaldım yeniden. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder