4 Nisan 2021 Pazar

4303

 (03 NİSAN CUMARTESİ)

Dün akşam birden çok kötüleşmiştim; yine titremeler mide ekşimesiyle kıvranmalar... Sanırım aç kalmak hiç iyi gelmiyor ve akşam yemeği yerine kek yediğim için böyle oldu.

Sabah kendimi kötü hissediyordum; çok değil 1 ay önce yaptığım her sabahki rutinlerimin hiçbirini şimdi yapamıyorum, kendimi sürekli güçsüz hissediyorum. Hasta gibiyim ve fiziksel olarak bu kadar kötüyken, mutlu da hissedemiyorum sanki...

Hafif bir yoga yaptım, biraz iyi geldi, bulantımı unutturdu. Öğleden sonra biraz daha iyi oluyorum; hava mis gibi olunca yürüyüşe çıkalım dedik. Göle yürüdük, bahar kadar güzel mevsim var mı?!

Dönüşte masayı bahçeye atıp çalıştım biraz, keşke hava hep böyle gitse ve ben mucizevi bir şekilde aniden düzelsem. Sahilde pikniğe gidebilsek, hafif ve özgür hissedebilsek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder